Another Monday...

Ja, det har intre riktigt funnits tid till att sitta här och uppdatera de senaste dagarna, senast jag skrev var väl i Fredags innan jobb och innan studentfest? Det var mycket trevligt iallafall! Lördagen gick också åt jobb och senare så blev det Barcelona och Max-burgare. Igår var det jobb och sen på kvällen/natten hämtade jag och älskling, pappa och hans kusin från Kiss konserten. Sen slocknade vi gott efter vi kommit hem.

Idag har jag lite blandade planer. Vill tvätta min bikini så jag kan komma ut och sola lite sen. Sen ska jag fixa lite med mail och fixa en beställning. Sen ikväll ska jag hämta ut mina pengar från lokalen och lämna tillbaka nyckeln. Måste försöka fixa med mitt trådlösa comviq också.. Stör mig så in i satan för att det inte vill funka = jag är fast här hemma!!!

Nu vill jag ner och äta frukost, är så jäkla hunrig. Men det har inte riktigt funnits tid till att käka än..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0