08.44

Gomorron go morron!

Nej sådär pigg är jag nog inte... Jag vaknade vid sju och har inte kunnat somna om sedan dess, så jag har kollat lite på tv och slappat lite på fejjan. Men snart finns det inte mer att göra. Ska kolla mailen och sen är det väl frulle och hemfärd för min del. Berättade ju om dagens plan på att leta bikini, måste ev. köpa en bläckpatron också? Jaja.. Idag är det fint väder. Men jag brände mig verkligen igår på jobb. Blev helt rödprickig på hela benen och armarna var jag redan röda på innan jag ens började jobba. Så hur mycket solande (mer än på banan) vet jag faktiskt inte om det blir. Ikväll ska vi nog hem till Mallan, så det blir mys. Nej nu ska jag sysselsätta mig på annat håll, tjing.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0