Where am I?

Jag trodde inte jag skulle komma tillbaka och börja direkt klockan elva precis. Men, det är så det var. Haha, idag har jag 9-16, samt 11-20. Det är så galet. Mitt rum ser ut som ett stökigt helvete och min hjärna sover, även om jag varit uppe i två timmar redan. Jag körde älskling till jobb imorse halv sju. Är man en bra flickvän eller vaddå?


Jag har ÖVER 75 mail som väntar på att bli igenomkollade, totalt opepp. Antar att det är tillåtet. Har papper som ska fyllas i och skickas in, förhoppningsvis ger det nåtor högt 4 siffrigt belopp, men hur mycket vågar man hoppas? Kanske halva vägen till det första 5 siffriga? Åh. Jag har massor av saker som väntar på mig och tiden är verkligen alldelles för knapp.

Mina vänner. Snart ska jag ...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0