Stendöd.

Igår somnade min älskling i vår hängmatta, haha, han är som en stor mysig katt, lägger sig på rygg så man bara vill klappa honom på magen.. Det känns faktist jobbigt att veta att vi inte kommer ses på en vecka. Men den veckan går förhoppningsvis snabbt, men tanke på jobb och allt.

Idag SKA jag till Grolls och få tryckt mina kläder. Förfan alltså.. Jag är så jävla långsam. Men som jag sa till Jonas. Jag är i farten fler timmar om dygnet än vad jag sover. Och så vaknar man förfan till av att grannarna säger "men Totte, ska du inte meeeed? Ska Totte stanna heeeeeeeeeeeeeeeeeeemma?" Precis som om det bara är för att jävlas?! Ett skott är vad som gjorts sig rätt på morgonkvisten. Och när rundan är avslutad, "Totte, va nu tyst, tyyyyyst Totte, TYST TOTTE!". Då hade det behövts två skott. Jag menar inte bokstavligt, för då är det väl hot. Men åh, när det är den sista halvtimmen man KAN sova. TYST DÅ!

Jag trampade på en död flyga för en stund sedan. Det var riktigt äckligt. Fick gå in i duschen och tvätta av fötterna, euuuuuuuuuuuw.

Och farmor blev så glad att hon fällt en tår över vykortet jag och älskling skickade. Tur att det gjorde någon nytta :D. Mormor blev med glad för sitt, klart, där var katten på!

Nej, nu ska jag byta om. Sen ska jag bege mig.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0