One last kiss?

Idag har jag kopierat ett papper i tre kopior. Efter lite ifyllnad kommer det "ge" mig nästan 9'. Det känns verkligen helt okej, och jag förstår varför det känns så tomt på mitt kortkonto! Men jag kämpar faktist rätt hårt. Igår blev det 10 plus de "vanliga" fem eller sex eller vad det är.. Jaja, slut pratat om det. Fast, det är ju det som tar upp hela mina dagar. Om några månader är det slut. Då är det en lång vila (?) som väntar. Hoppas starkt på en restresa.

Och påtal om resor, så reser älskling på Lördag. Jag kör fam. Ljung till Kastrup typ, 4-5 på morgonen... Det är ju helt sinnes. Kan inte (ärligt) föreställa mig att säga hejdå? Vaddå en sista hejdå puss på en vecka? Vi har snart sovit tillsammans i ett år, vaddå somna ensam? Och man säger det är bra med lite längtan.. Det vette fan..



Smack ! (lovar att det inte är en sista denna veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0