Matematik.

Imorse satte jag mig och räknade, skrev ner sedan två veckor tillbaka, alltså minns man inte allting, allt långt och extra. Men alltså två veckor. Det blev nästan 5 siffrigt det jag räknade till. Det gjorde verkligen min dag. Helt sinnes. Då är det bara på plats dessutom. Så det är ju lite flygande snack (något man håller i) som inte ens är inräknat. Ja, ibland tycker man verkligen om matte.

Jaja. Så idag ville jag till Entré, Sandra den filuren kläckte ideén. Sen ville/kunde hon inte fullfölja den. På tal om Entré, .. Hm. Hehe. Jaja.

Eftersom denna kvällen inte verkar bjuda på mycket mer, funderar jag på att slänga in smutsiga sängkläder i tvätten och smutsiga mig i duschen. Ja, så får det nog bli.

Igår kom Sara hit så gick vi en ordentlig runda här i Oxie, härligt och mysigt. Har använt mina nya jobb (?) skor rätt mycket privat. De är så sköna! Känns som om man går på moln. Nej, varför sitter jag här och skriver trams. Nu ska jag plocka av alla smutsiga sängkläder och hoppa in i duschen. Sen ska jag nog ringa min älskling..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0