Mardrömmar..

Jag hoppas innerligt att jag inte glömt packa ner något nu. Undrar om jag kommer sova gott inatt, ja alltså de få timmar som erbjuder sömn.. Ibland drömmer jag jobbiga och obehagliga drömmar om att jag bokar flyg i sista minuten, kommer till flygplatsen jätte sent och alltid så har jag glömt något jätteviktigt, saker som knappt går att få tag på i andra länder. Oftast handlar det om medicin och så, och det är ju riktigt jobbigt..

Men har packat på här nu under kvällen, jag har helt ärligt ALDRIG varit ute såhär sent att packa, det kanske straffar sig..? Oups. Nej, älskling ligger redan och sover, vi ska gå upp om bara några timmar. Så få att de går att räkna på en hand. Bäst att låta ögonen ge med sig, imorgon ska jag upp tidigt och äta mannagrynsgröt, är så jäkla hunrig redan. Har fått i mig 2½ bullar och ett äpple idag, jovisst, lite ravioli också. Ser fram emot god mat. Älskling pratar fortf (alltså när han är vaken) om Kretas grekiska sallader. Hoppas det blir bra nu...

Och ja, det är väl alla funderingar nu. Tror inte det blir någon update imorgon, och om inte...




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0