L-O-V-E

Idag lämnade jag älskling och hans familj. 7 dagar. 7 ensamma nätter. Jag hoppas att det hittas på roliga saker i veckan, och om inte får jag väl fixa det själv! Haha, ikväll är det kaaaanske utgång (jag har varit vaken sen 03.45, ska jobba till 20.00) och sen är det om man orkar helt enkelt. Imorgon kväll är det plansättning av eventuell weekend till huvudstaden. Och på vardagarna där, antingen måndag eller onsdag behöver jag en elva bitars sushi. Ja. Så det är denna veckans planer, det kommer vara lugnt på Måndag och Tisdag för min del, jag tror det var så iallafall..? Jaja.

Är riktigt hungrig, megasugen på toast från vännen Donald's. Men ärligt, jag beger mig inte dit för två toast. Funderar på att göra scones.. Fast mest av allt borde jag nog sova lite, eller iallafall vila med tv'n.

Vad ska jag göra idag innan jag börjar jobba....................? Jag har tom. sysselsatt mig här nu på morgonen med att kolla kläder på nätet. Förfan, då har det gått långt för min del.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0