Jag blev inget Torsdags-barn.

Innan idag, eller rättare sagt, när jag kom hem för någon timme sedan så påpekade mamma att det är konstigt att man kan leva på gorbys. Haha, det är sånn lathet att det knappt är sant. Men efter X antal timmar ställer jag mig inte precis och lagar något, jag är bara sugen på mjuk, saftig och fluffig sockerkaka. Haha, och en McFlurry då och då. Idag blev det alltså frukost, en macka och en skål med coccopops. Sen till lunch så stack jag och Douglas iväg och handlade mat hos vår vän Donald's. Det blev två cheeseburgare, en gigantisk fanta exotik och en flurry då. Och sen när jag kom hem nu för någon timme sedan, ett glas kräm, en gorbys, en äpplemunk och lite vatten till det. Haha, undrar hur min kropp orkar med med så fattig näring (får man ens kalla det näring?). Jag lever på sockerbomber.

Kom för typ 10 min sedan ut från duschen. Blev plask-blöt innan av regnet. Fick invigt mina gummisstövlar, så fina! Iallafall, regnet, håret blir ju så jävla fett, eller det ser och känns fett. Varför? Det är vatten från himlen?! Så man utnyttjar läget och sätter upp det stramt.

Haha idag tyckte jag att det gick så bra, tog av gamla bromsklossar, tryckte in kolven, fäste nya bromsbelägg, fyllde på med bromsvätska. Sen började det lukta bränd broms, haha för mycket bromsvätska, ja, alltid lär man sig något! Jaja, man blev iallafall lite klokare, ända tills det hände.. Man gör ju sitt bästa iallafall!

Hade tyckt det varit trevlans med en tjejutgång som i Lördags. Men det finns det inte tid till. Imorgon är fullmatat, likaså Lördagen.. Söndagen är en vilodag, iallafall denna Söndagen, haha. Jaja.


Smack !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0