I'm in the corner

Igår var verkligen en bra dag, om det nu inte märktes så skrivningen. På kvällen kvällen när jag blivit lämnad så duschade jag som sagt och sen åkte mamma och jag till Coop och handlade mat. Älskling kom till mig undertiden vi inte var hemma. Visade honom mina skor sen när vi kommit hem. Han tyckte de var snygga, men opraktiska. För att de är så jäkla vita, visst håller jag med och det är nästan så att jag bara vill ha de hemma...

Jag har aldrig gillat att handla skor, det är värre än att handla jeans ju, så jag har seperationsångest när ett par skor verkligen är utslitna.. Får se hur jag gör, där är iallafall inget öppet köp, utan bara bytesrätt. Jaja.

Idag ska jag jobba, eller jag jobbar ju redan, men jag ska jobba mer. Så ska väl snart öppna upp det projektet, börjar på annan destination om ca 1½ timme. Åh, på tal om något helt annat, jag sov till halv nio, det är första sova ut morgonen sen 1½ vecka tillbaks. Varje dag på Rhodos skulle vi inte försova oss till frukosten, och här hemma har jag kört älskling till jobb, han har kört mig hem innan jobb, så det kändes nästan overkligt skönt att få sova lite till idag!
Nej nu ska jag försöka ta tag i lite grejer..


Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0