Håll för munnen..

Har precis kommit ur duschen, eller ja, det var ju faktist för en stund sen.. Höhö. Håret har nästan torkat och är plattat, insmord och påklädd. Senast jag duschade var på Grekisk mark, och det var i Lördags...

Idag har jag jobbat och shoppat, ja jävlar. Det känns som om jag gjort av med 4 siffrigt, men riktigt så illa är det inte, men inte långt ifrån heller. Det bästa kommer nu när jag berättar vad jag köpt. Jogging skor och gummistövlar, HAHA! Det är ju fan bäst. Joggingskorna ska jag jobba i/mysa i och gummistövlar har jag inga egna, så det blev Viking i naturgummi, jaja det lät bra, så sådana blev det. Testade en riktigt fin jacka också, men hallå har jag verkligen fått solsting eller? Handlade på Märkesoutleten vid Värnhem. Där kom seriöst in två killar in och testade goose-jackor. O to the M to the G!!! Jag tyckte jag var knäpp som handlade gummistövlar mitt i vår Svenska sommar, men vinterjackor när det är så varmt att man smälter? Sjukaste på länge.

Malin var shopping-assistent idag, så jag bjöd på McFlurry efter den långa timmen där ;). Joggingskorna var på halva priset, ord. 1000:- och gummistövlarna likaså, ord. 500:-. Sen körde vi till jägersro och kollade på allt annat än det jag hade span på. Hittade ett svinsnyggt linne på Lindex, som dessutom var på rea. Handlade det inte. Och handlade en SINNES snygg byxdress på H&M, om jag inte är helt sne, har jag haft ett öga på den ett tag. Eftersom jeans krymper vågade jag mig inte på 34 som hängde där (och satt så jävla snyggt på..). 38 såg ut som en potatis-säck. 299:- var priset. Fan ja, jag ångrar mig verkligen, men efter 15 tvättar var det lättans en tå. Haha. Usch, den satt som smäck. Jonas undrade i telefon om den matchade golvet..... Vad finns egentligen i hjärnan hos killar utom 6? Jag tror inte det finns mycket mer. Jag får berätta mer om denna dagen vid ett senare tillfälle, nu ska vi till Coop mamma och jag.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0