En plats i solen

Igår när jag och Mini var på Nova hittade jag Kent's nya cd, för 180:-, kände inte riktigt att det var läge att köpa den, för jag har inte hört en enda av låtarna, fast egentligen spelar det knappt någon roll, har man alla andra cd skivor kan man inte sakna den senaste. Men det får dröja tills nästa månad kan man väl säga ;P. Betalade ju hem för någon dag sen och i förrgår var jag och växlade in 6000:- så jag känner kanske inte att göra slut med alla mina "leva" pengar. Hehe, men det jag skulle komma till var... Att jag hittade hela albumet på Spotify nu, perfa, så jag kan lyssna igenom den redan :D.

Igår när vi var på Nova köpte jag förresten ett par superfina skor som fina Mini hittade! Hittade ett par drömdröm för 500:-, men de kändes lite för fina, dessa är perfa, snygga men lite mer casual. Haha. Vad fånigt. Men jag ska nog inviga dem idag iallafall. Riktigt mycket semester över dem... Handlade även prover på frisör schampo, så det ska jag också inviga idag, och se om mitt hår vill suga åt sig lite.

Inatt tältade vi igen, så jag och Fifi har plockat ihop tältet nu på morgonen, fyfan vad kallt det var inatt! Brr.. Så idag ska tältet upp på vinden och resväskan ska ner! Yesyes. Kanske borde göra det nu innan jag duschar? Well well. Vet inte om det finns några dagens planer idag, men det tar jag som det kommer. Jo, vi ska träffa Jonas farmor idag, hon ville ses innan vi åker, heh.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0