Du är tätt vid min rygg, äntligen somnar du om ..

I Lördags när vi var ute kom det fram en kille och presenterade sig, jaja hej på dig liksom. Men namnet. Vafan. Varför är det alltid så skumma kopplingar? Vid sjuka tidpunkter. Det första jag tänkte när jag loggade in idag. Och vad händer nu på kvällen. Suck.

Sara kom hit nu på kvällen, så först så fixade vi med larmet som löst ut, sen så körde jag bort mig, henne och Dant' till vännen Donalds. Där åts det burgare för hennes del och självklart flurry med smarties för min del.

Sen har jag bara suttit här och fördrivit tid. Fick sms från älskling att han inte kunde somna, ball att jag sitter här själv bara för att pressa mig att bli så trött jag kan. För jag ska somna fort..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0