Down?

Jag har tydligt känt kroppsmässigt att vikten inte gått upp denna sommaren (konstigt nog med min fina vän Donald's). För tre år sedan så märkte jag hur min kropp, inte sjönk ihop, utan minskade lagom till sommaren, vilket känns helt okej. Då hade jag en idealvikt på 54 kilo. Vägde kanske .. 63 som mest. Haha, det kändes rätt långt ifrån då men jag var väl nere på 57-58 kilo. Men idag när jag ställde mig på vågen.. 54,7. Alltså. Det är ju ruskigt nära mot vad jag ville då. Man ska inte prata vikt egentligen, utan om man är nöjd med sin kropp. Men det var ändå lite sådär känsla i det. Visst det är ingen jättehälsosam rytm kanske som jag är inne i. Hade velat äta "nyttigare", nej vi snackar inte linser och sånt, men lite med riktig lagad mat och i kombination med mina minst 8 timmars träningspass som jag har varje dag så har det helt enkelt blivit såhär. Jag förbränner mer än vad jag stoppar i mig. Haha, nu kommer jag väl att svälla till hösten då motionen inte finns kvar på det sättet och där är massor av tid till att äta. Men, vilken tur att det kommer en sommar nästa år .. ;)

Idag innan jag ska hämta älskling m. familj så tänkte jag ev. sticka till Mobilia och kolla om där finns något, ska testa skjortor tänkte jag, perfa att handla det på rea, om det finns något kvar dvs.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0