Älskling,

Igår satt jag som sagt vid datorn för att uppehålla mig själv från att inte kunna somna tillräckligt fort. Vid två/tre? Jag minns inte, men då stängde jag av datorn och låg och kollade på en film som verkade riktigt bra. Självklart somnade jag.. Ahjajaja. Idag kanske jag ska träffa Sandra! Ja, hör och häpna. Hon ska höra av sig vid lunch. Så innan dess så ska jag jobba lite, som vanligt och sen. Fan hur kunde jag glömma igår när vi pratade. Mamma, har jag ju vetat om mamma hur länge som helst. Har tänkt på de båda men jag kan tydligen inte enkel mattematik. Ska ner och ge mamma hennes födelsepresent nu då. Ja, det är så det ligger till. Om en kvart ska bokningstelefonen igång. Idag SKA jag spela in ett nytt meddelande. Sen ska jag snabbt bortom, ska fixa litt. Ah.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0