Ahhhh!

Inatt drömde jag om min älskling. Drömde att vi skulle gå och lägga oss, det var så mysigt. Lite närhet i sängen, det saknas starkt.. Vi låg sådär mysigt som vi alltid gör när vi ska somna, tätt intill varandra, det blir en sånn mysig värme och känsla. Det är lite mer än ett dygn tills dess att älskling kommer hem och denna natten som kommer är den sista som jag sover ensam på väldigt lång tid framöver nu.

Tror att vi båda känner så, för som jag förstått det så har min älskling svårt att somna/sova utan mig. Jag har ju inte precis enkelt att somna, men iallafall lättare, jobbar mig fysiskt trött och jag är van att somna "med tv'n" (och älskling bakom mig). Dessutom så har jag pressat ordentligt på gå-och-lägga-mig-tiden. Det senaste denna veckan har varit halv fyra, PÅ NATTEN!! Det är hel-crazy. Men när jag väl lagt mig ner, somnar jag rätt fort..

Jag längtar gräsligt mycket tills imorgon, bara det att sätta mig i bilen och veta att jag ska få köra och hämta hem min älskling! Dock ska jag upp ännu mer gräsligt tidigt och ha en aktivitet. Jag är nervig. Måste se så det finns nog fungerande grejer som hjälper mig. Egentligen är jag inte nervös -utan det är mer själva grejen att sätta allt i ordning på morgonen. Fast jag kommer nog vakna tidigt ändå, för jag vet att det blir en bra dag..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0