16/7

Igår var en matad dag, idag blir det en timme extra, jag ska snart "iväg". Rättare sagt om 40 minutas. Tror det blir en bra dag idag, mycket värme, men mina regnkläder är ändå åt min destination. Håller på fram till tidigast 20 idag. Undra om man kommer märka av något då det är sommarrocken idag? Jaja.

Idag är det även den 16'de och älskling och jag kommer spendera några timmar tillsammans, kanske inte på ett romantiskt sätt, men det är ändå mysigt. Jobbigt det där att man inte kan pussa på varandra, och så brukar jag inte känna ... Så idag har vi varit tillsammans i 4 år och 3 månader :).

Nej nu ska jag ha lite egentid innan min riktiga tid är kommen, muahah...




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0