13.10

Ah, inatt, igår. Igår! Kom hem från jobb och fixade mig, rakade benen och annat kvinnligt. Haha. Sen blev jag körd till klagge tänkte jag säga, men till Minisans syster. Flickorna var ordentligt på det redan och jag var så jävla trött att jag fick ta några time-outs. Alltså jag lutade huvudet bakåt och blundade (jag tror jag snuddade vid himlen!). Jag drack cider och tog två icke snåla (ungefär toppade 6'or) sour apple shots, vilket Sara också gjorde. Mycket goda, iskalla. Sen blev det snurrigt. Jaja, absolut inget överdrivet, men jag vet inte än om det var för att jag var så jäkla trött? Hade ont i magen från och till så jag undrade på bussen in till slagt om jag inte bara skulla ta bussen hem. Hade fixat så pappa skulle komma och hämta mig annars.

Stod ut, och emellanåt var det pain. Kom in på slagt efter några minuters tjat om att Minisan var kissig. Haha. Promenaden från Centralen blandades nästintill med knipövningar! Väl inne slog Minis riktiga onykterhetstillstånd in. Så vi satt ett bra tag och drack vatten. Tillslut blev det lite bättre så vi gick och dansade ett tag, hade några sittningar men det var skönt, det varvades med dans. Det kändes riktigt fjortis när vi kom in först... Men det blev väl bättre sen. Träffade Mås.

Sen vid halv tre typ, ringde jag pappa och bad om att bli hämtad. Hämtade ut min jacka kvart i Tre, de två tjejerna bakom mig i kön frågade om inte jag kunde ta ut deras jacka, wtf? Dom stod bakom mig? Haha. Vid tre snåret satt jag i bilen. Somnade så fort jag kom hem, vaknade kvart i elva idag. Med mascara och allt. Haha, stentrött. Idag ska jag fixa lite innan jag sticker till jobb. Men det går förhoppningsvis snabbt, ska börja göra vid mig nu, ska vara på plats rätt snart faktiskt.

Ikväll är det flickträff för ev. bestämning av sthlm, nicean! Tio över ett, nej nu jäklar...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0