Visst har tiden gått fort?

Idag har jag jobbat, kallt som. Men inta kallare än förra gången, så man stod ut lite bättre :).

Igår var vi hos Sara på kvällen, mysigt! Så borde vi ha det flera gånger, i veckan .. Haha. Först droppade Mini och Mia, sen även Mallan och därefter hämtade vi Jonnebanan i stan, jag har nog aldrig sett honom så full, balen är den enda gången det varit värre. Han bara snackade och snackade, snackade ihjäl oss nästan! Haha, och när vi kom hem till Sara igen så sa han hur fin HANS toalett var och bla bla bla. Sen visade han oss hur han rökt cigarr, haha, han är ju sjuk.. Och man kan bara skratta åt honom! Vi slocknade dirr när vi lagt oss hemma hos mig sen, skönt.

Åter till idag, idag blir det utgång, slagt, haha, om han jävla klevenborn är där, då kommer jag gråta! Han är så dålig! Jaja, vi vet inte riktigt vart vi ska vara och jag fick precis iden, kanske är det jag som ska köra? Det hade ju löst en del :). Jonas trodde inte på mig om systemetsöppetider så jag har ändå inget gott vin att dricka, då kan jag likagärna låta det vara ... We'll see.
Nu ska jag iallafall slänga av mig dess kläderna, vika in de rena i garderoben och sen är det dax att äta, fast nu kom mamma, så det blir nog mat före allt det jag skrev.. Heh.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0