Make-up

Magen börjar kurra nu. Jag och pappa ska ta oss till Ikea för frukost, sen ska vi ev. ta en runda i tunneln, kan ju vara kul att iallafall ha sett det hela. Sen så har jag några ärenden till ..

Igår var vi på Freeport, men älsklings päron, trevligt och mysigt. Det ligger vid kungsbacka, alltså nästan vid GBG så det tog ju sin lilla tid att köra, och vädert var kanske inte det bästa. Vi passerade en bil som snurrat runt på vägen, usch .. Det handlades julklappar till de stora barnen för Mia och Chrilles del, själv handlade jag endast ett rouge. Där var helt okej märken men kläderna har kanske inte de roligaste. Hittade ett var riktigt snygga stövlar på en scorett-outlet, klacken var rätt hög men det var platå framtill så det var inget problem, jag var däremot lite kinkig om det skulle gå med ett par jeans under, de var rätt tajta i skaftet. Så det blidde inga, tyvärr. Novita och de kostade 1000:- ord. 2000:-, skinn rakt igenom, egentligen helt perfekta. Men skaftet och en cm för höga för att springa runt i en hel dag...

Vi var hemma halv sju, lagom till GG, och igår var ett av de bästa avsnitten!

Nej mitt rum behövs röjas på rena kläder och jag kanske ska se lite roligare ut, hög musik och städning på G!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0