Skapa

När jag vaknade, lite efter åtta idag, satte vi nästan igång direkt. Vi tvättade och vaxade våra hojar så nu är älsklings och min i tipp topp skick! Känns riktigt härligt! Kom in för en liten stund sedan och håller fortf. på att tina upp, så kallt ute!

Ska snart slänga in mig i duschen och städa undan lite på rummet. Sen har jag sån beslutsångest. Jag vill verkligen ha den datorn. Det är bajs att den kostar bara, för det är så tråkigt. Men jag hade haft en fin dator :). Dom stänger 15.00 idag.. Har alla 15 ex. kvar och imorgon är där stängt. Såfall på måndag. Känner att jag kanske vill prata lite med mormor och med pappa. Mormor om hon vill köpa min "gamla" och pappa för råd och tips. Om någon känner sig extra snäll idag (som finiansiör) är det bara att höra av sig! ;)

Ikväll blir det mat och trevligheter hos Malin, vet inte om jag ska köra eller inte än. SUCK!
Nej, först städning av rummet sen duschen!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0