Såja!

Denna helgen, ja vad har jag gjort?

I Fredags träffade jag Nicole typ hela dagen, så längesedan! Så mycket att ta igen, verkligen härligt att träffas :). Vid halv elva gick jag hem. Sov lite och vid två började älskling sms'a att det var tid att dra sig hem, stentrötta jag hade sagt att jag kunde hämta?! Det var bara att pallra röven upp från sängen och ta bilen till Orvas där jag hämtade älskling och Nemo. Släppte Nemo och körde hem och slocknade..

Vaknade tidigt/sent på Lördagen, lämnade älskling hemma så körde jag, mamma och Fifi in till stan och fiskade lite fiskedam hos rosa bandet. Åkte hem efter ett tag. Slöade hemma bara och åt litervis med bondsoppa, fan vad det är gott i kylan! på kvällen hämtade älskling mig så beställde han/vi en speciallare pizza, alla älskar vivis dubbelbåttnade Margarita med annanas och mycket ost (jaja, man beställer den..), höh. Prat med Ljung familjen och Gisa (Jonas farmor). Vid tio/elva, sängen!

Vaknade vid tio idag (kanelbullensdag jao), låg och mös i sängen bara. Frulle och vid tolv blev jag hämtad av mamma och Fifi. Åt soppa för en stund sedan och i fredags bestämde jag mig för att baka lussebullar idag, bara för vi redan har kanelb. och lussebullar är sååååååååååå gott. Det är nog mitt riktiga begär. Hehe. Ska kolla ingridienser och köra och handla det jag behöver sen är det bull bak. Vet inte om jag ska duscha innan eller efter dock?

Dax att snyta sig och börja baka sen mina vänner!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0