"Recovery"

Vilken BRA helg detta varit! Tack alla ni som verkligen förgyllt den.
Bästa var verkligen att vi var samlade alla igår!

I Fredags hade jag och älskling bara mys, han somnade jätte tidigt.. Heh, Lördags tvättade mc'na och sen körde älskling iväg. Vid halv sex var jag hos Malin och vi lagade mat och mat och efterrätt :D. Vid sju hade alla flickor anlänt dvs. Sandra, Katrin, Sara, Mini och Mia! Plus jagsjälv och Malin. Paj till förrätt, kyckling med rotfrukter i ugnen och till efterrätt blev det chokladpudding. Allt var väldigt smarrigt vill jag lova! Spelade lite "jag har aldrig" med kortlek samt massor av prat om alltmöjligt.

Vid tolv lämnade vi alla Malin (för att 30 min senare få sällskap av Dennis) och körde mot stan! Vid ett hade även jag och Mini fått P-plats och vid halv två-två befann vi oss äntligen inne, på Crown. Där var även älskling och då började ögonen smått känna av hela dagens små påhitt! Efter tre började vi gå till bilen och 10 mins promenad och en orvarsmos senare var vi vid bilen. Sov hos älskling och vaknade logiskt upp hos honom.

Idag har varit en extrem MYS-dag. Vi har i princip bara legat i sängen hela tiden. Haha, så härligt! Men efter vi vaknat och bestämt att bara ta det lugnt åt vi frukost sen såg vi på en Johan Falk, därefter sömn, tv, tv, tv, hem till mig, fixa med mc plats till älskling, mat, hämtades hem av Chrille, mat, tv, tv och prat. Är nästan precis hemkommen!

Funderar på ett pass imorgon bitti, alltså kl 8.00. Jao, ska nog bokas nu..
Ska kolla lite bloggar och sånt med sen är jag väl fit for bed.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0