Paket shopping!

Igårkväll såg jag och älskling sista filmen av fyrologin (?) me Johan Falk. Jag gråter alltid i slutet så igår var inget undantag, hehe ;P. Sen somnade vi vid elva eller något. Men efter älsklings klocka ringde imorse var det riktigt svårt att somna..... Startade datorn och "surfade" lite, ungefär två min sen dog batteriet, värdelöst! Haha..

Igår vid 4, tog vi en fika hos Malin som inte hade någon mer kund än oss och en man som handlade två "tårtbitar" och en kvinna som handlade kaffe. Båda två tog sakerna med sig så vi chillade och snackade :).

Idag efter jag vaknat, åt jag och Mojje cocco pops, sen körde jag till Onoff och kollade på farsdag present. Det var slut. Gick en runda på Jägers och hittade fin-fina skor (totalt onödiga dessutom....) på rea! Och fina örhängen. Körde till Elgiganten, kollade efter presenten där. Gick en runda på Toys (jag älskar leksaker!) kollade på Littles pet Shop, fy vad dyra dom är! Fifi hade blivit så glad .... Körde och handlade frysta röda mygglarver till mormor, hon blev väldigt glad hon iallafall. Ja det är så äckligt som det låter. Men det är till hennes (min gamla) krockodil Ville. Haha. Knäppa historier.

Pratat lite med Mia, lite med Malin på sms, lite med Carro på telefon.
Jao, det behövs lite planer för att man ska leva trevligt!

Nu ska jag väl byta om och kanske tom. göra något vettigt i en timme.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0