One, two, three ..

Hoppas ingen missat Brittans nya låt, mycket bra. Men texten, det är som jag läste i ett "forum" på youtube. Hon är duktigare än att allt måste spela på så mycket sex.. Alltså redan uppmärksammad. Men jag gillar den skarpt, soundet.

Igår, vilken dag! Idag har jag träningsvärk i låren vill jag lova. Fick även köpt mig ett par träningsbyxor, riktigt snygga. Sitter skitbra! Tränade 1 timme bas igår IndoorW. Gjorde gott! Var jobbigt att bara gå upp för trappan sen morgonens pass vill jag lova hah. Saknar redan att inte planera nästa pass. Fast det är på Måndag. Går gärna ett nu i helgen också. Tänkte dra med mig älskling på cirkelgym, ingen aning om vad det är men tar man ett bas pass borde det gå bra! Cirkelgymspassen är nästan alltid fullbokade, så det gäller lite planering allt.







Älskling hämtade mig igår sen efter hans träning, så sov vi hemma hos honom. Vaknade upp där imorse också (rätt logiskt?) och var iprincip förkyld igen (!?). Vid nio gick jag hem, i stormväder. Det gör en inte piggare/friskare. Åkte och handlade med mamma och när vi lämnade Fifi blev jag 500:- rikare, från mormor. Köpte btw 15 klippkort igår också, jao pappa betalade hälften! När vi kom hem lagade vi mat, pappa och Rita kom hem och sen blev även Fifi hem-hämtad. Så åt vi. Och sen dess har väl inget vettigt hänt.

Funderar allmänt över beteende.
Jag tar mig en andra djungelvrål klubba och inser att det är upp till var och en.


Det är skit att det är för klyddigt för mig att lyssna på musiken sen igår på min dator.
Suck.
Tror inte jag har mer vettigt att skriva nu.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0