No idea.

Vaknade vid åtta imorse, så skönt att få sova ut!

Igår efter jag duschat värmde jag glögg och tinade två lussebullar. Jag åt sju lussebullar första dagen jag bakat och igår vill jag inte ens gissa. Två på morgonen, en vid frukost, två därefter med Sara, en i bilen, två efter träningen och två innan jag somnade. Det låter som om jag är smått beroende va?

Idag har jag smyglyssnat i mer än två timmar nu. Well. Samtidigt har jag gått igenom 31 sidor på platsbanken. Kollat upp thepinkpromenix.se, vet inte än hur det blir. Väntar på samtal från Malin..? Har pratat med Måsen och bestämt när vi ska träffas. Så det jag har kvar att göra denna dagen är att få prata med Malin och träffa älskling lite ikväll :). Ett samtal med Sara också för att fastställa morgondagens mini-plan.

Måste erkänna att även om passet igår inte var så mycket för mig (jag blev nog avskräkt från gympa då jag och Sara gick första gången..), ledaren var ju mycket rolig och bjöd verkligen på sig själv och så. Men gympa är nog inte min grej. Men det gav härlig träningsverk idag. Fick mig att tänka på att det krävs inte speciellt mycket nu längre på magen. Att "cykla" och "steppa liggandes" är nog en bra ide för mig lite på kvällen sådär. Komplement till IdoorW..?

Denna månaden tänker jag extra mycket på hur det kunde varit.

Tills nästa gång,


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0