My body's craving, so feed the hungry ..

Haha, ALLT jag skrev gick precis bort, typsikt! Beskrev lyckan över lönen som kommit idag. Mycket trevligt! För tillfället är det femsiffrigt på kontot, men då ska ju en femtedel över till mamma för fortsatt studiebidrag! Min kära familj!

Idag gjordes föresten samtalet jag skrev om igår! Frågan är vad det är till för hjälp nu.
Men det är för en god sak iallafall.

Har lite saker jag tänkt göra idag, har inte gjort något av dem än, fan ;P. Kameran vill inte installera sig på min datorn.... Ååh! Sen ska jag söka ett jobb också. Det är vettigt!

Ikväll blir det ju inget mindre än DG på Slagt. Nice! Imorgonbitti jobb, på kvällen paryt hos Katrin och jobb på söndag morgon, yey! Haha. Nästa vecka blir lika galen! Onsdag firar vi Mini sen utgång, fredag firar jag Jessica och sen utgång. På lördagen fyller Mojje år. Helt crazy!

Nu måste jag försöka med kameran någon gång till, sen ska jag skriva en jobbansökan och därefter får det bli en runda med bilen och köpa vad som behövs för ikväll. Får bli en någorlunda "simpel-alkohol" kväll, jag som mår så dåligt ska ju somsagt jobba.. Later!


Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0