Jobbar mig sakta neråt

Idag kan man ju nästan säga att det varit en flitighetsdag!

Måste väl erkänna att det varken blev skånesdjurpark eller ett stolsöverdrag. Nej, istället blev det att jag tog tag i min icka fungerande externa hårddisk. Väl på elgiganten, tyckte killen i service disken att men du får pengarna tillbaka så kan du gå in och välja något annat. Ehm, jag har ca 6 års bilder i min externa disk. Då ville jag nästan spy. Tillslut så kom vi fram till att han skulle ringa runt och se om det gick att få tag på adaptern som är sönder. Efter ca 15 min fick vi reda på att det finns och vilken lättnad, men ropa inte hej förrens du är över bron, jag får vänta på att delen ska beställas. Så änsålänge fungerar inget, men det är förhoppningsvis på g. Då ska alla bilder brännas på cd!!

Sen gick jag och pappa och kollade på datorer. Det fanns en "billig", 4500 för datorn, sen är det skärm osv också.. Så kul är det inte heller att lägga pengar på en dator? Från 4 GB ram till 1 GB ram. Från 500 GB hårddisk till 160 GB hårddisk.

Träffade älskling en litenstund sen körde jag hem och fortsatte kolla datorer. Funderar på om jag ska snurra in mig i täcket och i drömmarnas värld, är lite trött minsann. Ska upp fasligt tidigt imorgon då jag börjar åtta. Ska ha med mig massor av lussebullar iallafall :D. Nu ska jag boka träningspass till imorgon!
(Visst är jag inte den enda som saknar bilder här? Ahrg...)


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0