Jag har inga vapen att ta till

Fick en snutt av en Winnerbäcks låtar på huvudet. Igår spelades Kent på JC.

Igår jobbade jag på slagt i några timmar. Stod i garderoben med en annan tjej då Sydsvenskan hade någon inbjudan där till sina annonsörer. I min paus eller lunch eller break (;p) så träffade jag både Sara och sen i stan Malin och Sandra! Treeevligt! Jobbade dom sista timmarna och vid kvart i fem hade jag hjälpt till att köra en vespa till garaget. Körde hem till älskling och pratade med Mia och träffade älskling i ca 5 min. Kollade på Mias bilder från TT modellandet och sen körde jag till min träning.

Tränaren sa att hon saknade mig där på morgonen, hehe, jobb svarade jag och sen kom vi in på ifall hon hade något samma pass någon annan dag, men icke. Utom den 17, då ska jag gå medel. Får se hur det går. Känner faktist att kondisen blivit bättre på bara dessa gångerna, härligt! Tänkte köra lite mage här hemma senare idag kanske.

Annars idag då? Extrem FLITIGHETSDAG. Började med att vi satte på vinterdäck på min bil, tvättade sommardäcken, damsugade min bil. Har även till 99% fått sålt mitt kättinglås och moppekapell. Sen gick jag och pappa bort till min bil och klippte buskarna som gör att jag har massa blad i min bil. Har fått bytat länkarna i min klocka sen jag trillade med vespan i Dk första gången.

Även om jag varit jätteduktig redan har jag massor kvar! Ringa Sara, leta upp recept på förrätt till Lördag, köra mc, vintertvätta mc'n osv.. Ikväll ska jag även träffa Mås och imorgon ska jag träffa Carro, dock har det klyddat till sig lite då vi ska köpa biljetter imorgon mitt när vi träffas, fast det får väl bli en runda in till stan om det går, det gör det säkert!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0