Ibland krävs det inte så mycket..

Aw, läste precis Malins kommentar.. Hihi :)

Skrev ju att jag tänkt besöka Malin på jobbet, men ville inte avslöja mig för henne så hon fick ett sms där jag tycke vi skulle ha telefontid när hon slutade (ville ju ta reda på om hon jobbade hela sitt pass ;P) så hon svarade och bara någon minut senare dök jag upp, haha hon blev riktigt paff och även om vi inte pratade alltförlänge är det verkligen det oplanerade som gör en mest glad! :D

När jag körde från Malin hämtade jag älskling och Micke och lämnade dem på träningen därefter (officiellt) körde jag och mamma till stan, men inofficiellt körde vi och spelade bingo, haha! Ingen vinst.. Men trevligt är det :). Hämtade älskling från träningen och åt bananasplitt hemma, sen bakad potatis och sen hem till honom och sov.

Sov ut i morse, vilket betyder att det är jag som går hemmifrån sist och låser och larmar, mamma och pappa mötte mig vid min bil så körde vi till skogen där det var som ett program av mitt i naturen, så härligt! Både Bambisar och två leksugna ekorrar!


Fick sms i bilen på väg hem om massor av jobb nästa vecka, i'm bringing the money home!


Nu blir det torsk och potatis! Efter det ska jag åka och köpa datorn, nu känns det RÄTT!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0