Fake world.

Ja, vilken underbar början på denna veckan (total jävla ironi).

Tränade imorse och sen har dagen bara gått utför. För att undehålla mig med något vettigt än att gråta så rensade jag på min gamla dator. Ja det är väl det. Har haft lite kontakt med Nicole också, vi ska träffas lite idag, det gör ju dagen lite bättre! Imorgon (som jag uppfattade det, kanske nästa vecka?) åker hon till spanien och jobbar.. 
Borde ringa Sandra idag också, får se hur jag mår mentalt senare.

Nu borde jag hoppa in i duschen.
Har varit så mycket som uppehållt mig sedan nio imorse att jag inte hunnit/haft tid/orkat.


Önskar jag hade varit på  bättre humör så jag kunde med energi berättat sprudlande om helgen.
Jag och älskling hade 3½ år i fredags. Han är min klippa!

Nej jag väljer fortf. att inte berätta något exakt för då är det lättast att låtsas som om det inte finns.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0