F-day 2-day


Vaknade efter nio, skööönt..
Vid halv tio satt jag och mamma dock i bilen på väg till citygross för mathandling.

Igår anmälde jag mig till boards jobb (gå i stan med platta på ryggen). Idag fick jag reda på att jag fick jobb på båda dagarna (fredag&lördag). Sinnes så många gånger jag jobbat nu utan att få någon lön än, men när den kommer .. :).


Idag kanske jag ska träffa Carro, beroende på hur hon mår.. Om vi inte ska träffas så blir det kina mat vid ett. Ska kanske köpa biljett idag också, såfall kl. 3. Ikväll ska jag och älskling bara ha det mysigt. Kom in på hemsidan www.bananasthemovie.com också, vill gärna se dokumentären men det ville inte älskling. Dessutom har vi nog (hoppas) bestämt oss för att äta på Mando nästa fredag, då har vi 3½ år! Tänk så galet lång tid det är. Jaja, för att vara "liten".. Fler år blir det älskling!

Känner kanske lite för att börja fixa med stolsöverdraget, mäta och klippa lite.. Har funderat på hur det kommer gå att sy i sådant tjockt tyg.. Äh, det fixar sig! Japp, ska väl upp och städa lite på rummet och börja mäta lite sen..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0