Dear friends..

Tro det eller ej, men imorgon kanske jag handlar en ny dator.
Det är inget "dyrt" köp vill jag lova, men att lägga pengar på en dator är så tråkigt att jag kan somna.
Dock har min lapt, gjort sitt. 7 år gammal. Mormor kan tänkas köpa min, alltså den jag har nunu.
Vilket gör att jag bara behöver betala ca 2000-3000 själv på den nya.
Meeeeen, åh, ja. Det är ändå lite ångest.
PENGAR JAG KAN LEVA LÄÄÄNGE FÖR.


Älskling sover i soffan och hela kvällen har jag mest suttit vid mammas dator och läst recensioner.
Vi kollade lite idol också innan.
Igår (eller idag?) åt jag upp den sista lussebullen. 36 st (lagom stora/små) på mindre än en vecka.
Braaavo!

Ska be pappa läsa recensionerna nu och sen kolla mitt ekande(?) konto.
Jag som dessutom vill ge tillbaka de pengarna jag får insatta av mamma varje månad...
Arh. Dax nu!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0