Back to reality?

Jobb ringde för ca 15 min sedan. Fick reda på info till imorgon. Ska bli väldigt skönt att jobba. Inte bara det att det är pengar utan att man kommer utanför dessa väggar. Ska jobba utanför nya Ikea. Dock inte åt Ikea, utan det får man se imorgon, muaha. Kan berätta att det känns lite evil iallafall..

Har fixat lite mer med datorn, kopplade in den externa och woila, det funkar änsålänge! Har även laddat ner Itunes igen så nu funkar det också. Funderar på om jag ska bli så snillad att jag ska låta msn vara på engelska?

Jag borde dessutom fixa till mig lite så jag är klar när älskling ringer... Då ska vi till BurlövC snabbt för att hämta hans mobil.

Igår var verkligen att kolsvart. Idag, även om det hänt saker känns det som om det finns mer hopp.
Men igår var jobbigt.



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0