Agorafobi med/utan panikattack

Fredags blev inte riktigt som planerat. Åt gott hos Sara och sen började vi förfesta. Vid kvart i elva hämtade taxin oss och vid elva började vi köa. Såg Mia i en annan kö och bytade. Efter ett tag vältes staketen. Kön rörde sig inte frammåt utan blev bredare på sidorna. Kön blev uppdelad. Det tryckte från alla håll och kanter tillslut. Panik. Drog mig ur kön med älskling i ena handen, "varför?".

Ville inte göra älskling besviken, gick till den andra kön. Det fylldes på och det fanns ingenstanns att ta sig ut. Massor av folk. Tryck. Tårar. Fan vad jobbigt det var. Riktigt sjuk känsla av maktlöshet. Kände mig så liten. Gick ut från kön. Sålde biljetterna och åkte taxi hem. Extrema skuldkänslor mot älskling.

Synd att det blev som det blev men hade trevligt hemma hos Sara iallafall. Har hört nu i efterhand att folk som hade biljett inte ens kom in. Fyfan. Och hur o-organiserat det var där inne. Såhär i efterhand är jag glad att vi inte gick in. Man hade nog blivit sjukt besviken. Bara den tiden vi stod i kön gjorde en totalt otaggad!


Jobbade på lördagsförmiddagen till kl. 1600. Hem duscha, fixa, gäster, mat, efterrätt och sedan hem till Katrin. Bästaste där. Hade så kul! Vid tolv/ett (beroende på tillbaka ställning av klockan) körde jag och älskling, hämtade Mojje och vänner från lokalfest, hem slocknade dirr.

Imorse blev det Border Shop för fam. Ljung, då blev jag hemkörd. Innan sex, galet! Gick och la mig, sov till halv tio. Trött och träningsvärk! Jobb och sedan hem och slappa i soffan. Nu, Mås. Sen, sova hos älskling.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0