351

Som rubriken lyder. Detta blir mitt 351 inlägg. Är det inte lite galet?
Sure, i'm not a blogqueen, and i'm happy that i'm not. But still.


Sitter och FB-chattar med Nicole. Ååh. Hon och en spanjor, uhlala!
Som jag skrev till henne. "I sängen pratar (oftast!?) alla samma språk".
Nu ska jag inte skriva mer snusk. Inte här iallafall.


Tabbade mig rejält idag. Fattar inte hur korkad jag är. So 4 years ago!


Sitter och kollar på en film med mig och Fifi sen längesedan, Nicole är huvudansvarig för filminspelningen. Hade gärna lagt upp den, fan vad hon är söt! "Du är en jävla skitunge" säger hon ooooofta! Fifi alltså! Ska kolla vidare och radera från gamla datorn nu..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0