Socker-peeling..

Har känt att mina läppar varit så torra nu på senaste .. Och att jag glömde den feta krämen idag när jag var ute i fem timmar, pratar non stop och slickar sig på läpparna blir det ju inte bättre.. Så nu efter duschen blandade jag ca två droppar olja och 1/5 matsked socker och bara satte på läpparna och gnuggade runt sen, så nu är dom mysiga att pussa på igen .. ^^

Ska snart torka mig ordentligt och smörja in mig, sen blir det fixning inför ikväll. Är lite kluven på om jag vill ut ikväll eller inte, självklart beror det på hur de andra ska, men ikväll hade det varit ball att dra ut.

Nu ska She Wolf på hööögt, haha det är nästan pinsamt när jag kör bil och det blir rött, har Shakira cd'n i och där sitter jag och gapar med, vackert är det inte, men det är lite som terapi och när jag parkerat bilen går jag fortf. och nynnar på senaste låten, haha!

Shit, paketet ska ju också slås in, ska ner och kolla om vi har cider hemma också, borde köra förbi en automat också, galet vad jag gjort av med pengar nu på senaste. Tur att jag skickade mail till Christian idag att jag kan hoppa in resterande dagar av Hansa- kampanjen nu om det krisar. Bara att hoppas att det blir lite jobb nu med ju! På Måndag ska jag skicka in en tunn lönelapp.. Bättre än inget dock. Ha en bra kväll :)


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0