Up's, down's, hope

Hej kära ni!
Det var någondag sedan, men det behövdes :).

jag har hunnit göra riskettan, träffat Sara, gjort lite PA, körkortsteori plugg, fredag hemmakväll, och igår var också en chilldag (utom att jag vaknade kl 07.00?!). Igår på kvällen var vi hos älskling där hela släkten inbefann sig och åt kina mat samt såg fotboll. Halv tio somnade jag i sacko-säcken med älskling. Vaknade halv tio i morse, vilket betyder tolv timmar! Dock ställde man ju fram klockan inatt ... ;P

Annars då? Jodå, fint. Ni också hoppas jag!

Haha, jo en lustig sak ... Min pappa är, och har altid varit en mycket speciell person, och nu gäller det studenten främst. Han tänker INTE köpa någon studentskyllt. Han vill väl knappt ens fira det. Men att gå och tänka på en vattenskoter för 100' plus, det är såå okej. När kommer rättvisan? För den väntar jag otåligt på iallafall ... wellwell, jag får väl fira mig själv heltenkelt och själv fixa skylt om så ska behövas.

Ohja, sett "sommarjobb" i tidningen nu några gånger, sommarjobb i Båstad, rätt ok? Vill iallafall ta reda på mer, men vartfasen bor man då bara?

Nej, sitter och "hjälper" Jonas skriva sitt PM i SvenskaB NP. Detta ska vara imorgon och han börjar nu .....

Dax att snart dra sig ut i det fina vädert, ska nog cykla hem snart..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0