Tidig helg ..

Ja det kan jag minsann säga! Har ändå gått och lagt mig mellan elva och halv två hela helgen, och änd har jag vaknat strax efter eller innan sju, varje morgon!!! Likaså idag, men det är skönt att komma upp ändå :). Och idag tror jag Jonas blir glad för jag har gjort sconesbullar, och det är mumsigt!

Annars kan jag ta helgen i stora drag.

Fredag: Tog ut en PA dag, fixade PA, samt möte med Monica när jag var med Sara :). Solade även. På kvällen träffade jag och älskling Carro och Theis, mycket trevligt! :D

Lördags: Kommer inte ihåg hur dagen i sig spenderades, JO! Jag körde mc! Årets första runda, kändes väldigt konstigt, men ändå sådär busigt som det alltid känns. ^^ Sedan vid fyra hade vi "gäster", mammas gamla jobbarkompis och hennes två barn (1 och 3 år) så söööta! Så då åt vi tacos och efterrätt ..

Vid sex körde vi hem till Jonas dit Nyman's samt Jessica kom för att se MF :).
Tyckte det var en annorlunda men ändå "bra" låt för att gå vidare. Helt ärligt, EMD, Måns och alla andra tråkiga hör man hela tiden, blir roligare när det är något speciellt!

Idag blir det att jag övningskör till Simrishamn, älskling följer också med. Annars vet jag inte mer vad som händer idag, förutom att jag ska ta ut sconsen nu, plocka fram smör och allt det, sedan väcka älskling.
Ni får ha en bra söndag!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0