'Sneak-peak' i nya köpcentret Entré!

Jag visste om att denna dagen skulle bli kämpig, men inte såhär!

Dagen började med att klydda sig lite lätt när vi skulle ta med saker från skolan, hämta bästa Malin, se till att komma in på Entré och sist, inte vara så jävla hatad av Felix. Men vi gillar honom inte heller och mamma tycker vi ska anmäla honom, nåja, lite att ta i. Men fy för honom :) Så nu lägger vi inte mer tid på honom, tvi.

Vi kom iallafall in på Entré vi var där typ först av alla små barn som tvunget skulle vara med idag :). Expo är de enda som jobbat HELA tiden, tillskillnad från en stor del. Vi var där från 9.10 till 18.00. Helt jävla galet. Alla borde åka och kolla imorgon, det är GRYMT oförståeligt stort och HEJ PREMIÄR! Imorgon.

Blev Kinabox till lunch .. Kräk.

Annars då? Har ju fått umgås med mina kära klassisar! ( Och Sandra var tar du vägen? :( ) Jonas har varit och köpt biobiljetter till en shopaholics bekännelser imorgon, på Entré. Vilket blir trevligt! Vi har inte setts nu på några dagar, avsiktligt. Man kan inte träffas 24/7 utan att "tröttna" på varandra.

Men imorgon har vi nog gett oss själv lite för mycket ledighet, men fyfan vad vi förtjänar det. Ska fixa min del av IM texten nu, så jag kanske kan sov alite längre imorgon, även om älskling sover här inatt. Så nej, nu ska jag göra det!

Förresten, tänkt på vilken fin dag det varit idag?

Smack !


Kommentarer
Postat av: MALIN H

Vi gjorde ett toppen jobb!!!!! :) och vi HATAR felix.

2009-03-19 @ 17:27:57
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0