Sluta!

Jag vet inte riktigt varför men jag har iallafall ångest över att jag åt så mycket chips, totalt onödigt. Morötter till middag och ut och gå en runda snart som gäller. Och ja, vi bangade gymmet, och handlade chips istället. Och undertiden vi åt chips i mängder gjorde vi pannkakor. Men ändå, riktigt onödigt.

Vi fick iallafall solat, pratat med  Monica (Malin möte kl, 14.00 i Lund på Måndag!), gjort LITE på rapporten samt mailat Julia tidningen eftersom Frida inte finns mer(?). Och nu sitter jag här nyss hemkommen, och har precis ätit min tredje morot för idag, hej kanin?

Nej, ska kolla SBS och se efter klänningar...
Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

haha , måste nog läsa din blogg oftare, för HELT plötsligt är det väldigt mycket uppdateringar. Det gillar vi <3

2009-03-16 @ 19:05:11
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0