Överkämpigt!

Idag har det varit stressigt i skolan, vet inte hur många meter text vi har frilagt och plastat in, jises! Sedan allt annat smått.. Imorgon ska vi iallafall till Entré och sätta upp allt, börjar strax efter nio ..

Efter skolan cyklade Sara hem mig till henne och så gick vi en runda med Dante samt handlade falafel/kebab. Åt hemma hos Sara och sedan svarade vi Julia som mailat oss :). Därefter körde vi till friskis och gud vad kämpigt det var idag! Efter en timmes träning var det dax för 18 mins solning yey och jag har handlat fina glasögon B).

Sedan kom pappa och hämtade oss och nu sitter jag här.. Mamma tvingar mig nästan att göra ett körkortsprov, så det ska jag göra nu, sedan är det väl dax för duschning! Sov gott :)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0