Otroligt flitig dag!

Ja, helt galet. Ungefär halv åtta var jag hemma och kunde pusta ut.
Har jag blivit en 24/7 upptagen tjej sådär huxflux?

Har väldigt mycket i skolan nu, Entré ska vara färdig på onsdag, IM utställningen ska vara klar på fredag nästa vecka. Sedan är det PA som också ska bli gjort.... GALET!

Idag gick mamma med mig i stan iallafall och vi letade både bal och student klänning. Men vilken har de fått "in" på SBS? Jo min klänning. Iallafall den jag trånar efter, men som är slut ... Jag gråter nästan. Och om de sedan får in den kommer jag ha fet ångest med tanke på storleken. SUUUUUUUG.

Just nu har jag iallafall sökt ett eventjobb, låter najs! Pappa mailade om ett nat jobb till mig idag också (kontakter). Tänk att det mycket snart är slut med all skola! Det är verkligen so sick.

Gick till mormor också, och lämnade bröd, fem min efter var jag tillbaka och lämnade glass då fick jag 500, och det blir man ju alltid glad för :). Annars måste jag handla ett linne, hur kul det nu än låter ..

Fan vad jag är jobbig med massor av små stycken, men tydligen är det jobbigt att läsa en ihop flätad text, älsklings. Men nu ska jag sätta mig med PA, Sara ger  mig ångest när hon är färdig med klänningen. Hon har tejpat, borde jag också fuska lite? Åh nu hände något konstigt med texten ... :(. Nej, dax att sätta fart, darlins..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0