Mornin´sunshine!

Är det inte härligt väder ute? Vaknade med solen i ansiktet och hur kan då denna dagen förvandlas till något negativt? Nej det går bara inte! Fast dock tänkte jag i sömnen att jag skulle köra hoj till skolan, men det var sju minus när jag kom ner, galet!

Annars vaknade jag strax innan sju, helt utvilad! Min klocka skulle inte ringa förrens 7.20, så jag vaknade en halvtimme innan.. Men det kändes bara skönt! Idag har jag och flickorna bestämt att inte mötas förrens tio ungefär, s idag är vi lite busiga :). Men idag får vi förhoppningsvis något uppdrag att utföra, nu när vi håller på med Entré.
För Mediegymnasiet har kommit in på en lokal i nya oöppnade Entré, så dit ska vi sen! Kan ju alltid hoppas att det är på realese festen, haha men drömma kan man alltid :).

Annars mina sockerbetor? Idag efter praktiken tror jag att jag ska köra lite hoj om vädert tillåter detta och därefter påbörja klädesplagget till PA :). Det känns som om det är dax nu! Förövrigt är det sagt att jag och Sara ska börja på rapporten imrogon, hoppas vi är lediga!!

Nej nu ska jag väl börja klä på mig, ohja, bus'ade mig igår, dax för lite färg nu tack!
Nej jag hör av mig senare .. (torsdag redan yeeeeeeeeeeeees!)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0