Kreativitet minus 10

Denna dagen har bestått av lite "tycka synd", mycket trötthet och mycket fläng, here it comes!

Började nio och hela dagen har vi ritat kartor till IM, jag fick ritat 14 stycken små och Sara och Malin ritade hela världskartan, på slutet hann vi även med att göra den stora Sverigekartan. Duktigt och vi nådde dagens mål klockan halv tre, vilket betydde att vi slutade tidigare! :)

Sara cyklade mig och jag ibland henne mot Sara, fast när vi var närmst kronprinsen hoppade jag av och gick till träningsverket, där solade jag och när jag var färdigt stod älskling nere i lobbyn och väntade tålmodigt. Vi tog min bussen hem och  efter ca 50 min var vi hemma, satt i vårt kök och åt våfflor.

Sedan gjorde jag ett körkortsprov och därefter körde vi till mobilia så jag kunde kolla om de hade jackan inne. Men NEJ, inte en enda xs. Jag börjar få spel kan jag lugnt säga, nästa steg är burlöv och sedan centersyd.

Well, från mobilia, mot biltvätten blev en kattatvätt och sen mot McDonalds till min käraste syster. Sedan snabbt mot Jonas, där han och och sen körde han och Mojje mig hem och nu skulle de iväg och se på bilar, eller rättare sagt "strippen" vid Jägers. Så då var det perfa för mig att komma hem, sitta här lite och snart göra lite PA arbete. Nästa veckan ska vi ha träff med Johan :).

Nej, ska kolla runt lite nu och sedan göra en båt-tröja. Ha det bra!

Smack !


Kommentarer
Postat av: mallan

Vivi, det är dags att inse att det är meningen att du ska ha jackan i S ;)

2009-03-28 @ 13:49:58
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0