Konsert?

Idag, fyra timmar sedan jag bloggade, crazy?

Iallafall, här sitter jag igen, är dubbeltkär och har sett EMD. På Bilia, haha. Får jag komma med undanflykten att det var Fifi och mamma som skulle dit och Jonas pushade mig att vi skulle göra följe? Okej, det var så.

Innan detta bus satt jag faktist och städade i mitt smykeskrin, jag tycker mycket om smycken, och det tar emot att behöva ta bort det som är i guld. Varför jag? Halsband med mycket symbolik, hängsmycken med betydelse och ringar i framtiden. Allting kommer att vara silver, gud så kul. Men det är bara att gilla läget.


Efter vi sett EMD körde vi, host jag, till MChuset. Det var där min andra kärlek dök upp på nytt igen. För för ett tag sedan så hade jag en crush på ninjan, och idag förstod jag verkligen varför!

Dock behöver jag sisådär 41900 som jag känner att jag bara kan lägga på en ny mc utan att tömma kontot, så jag har den perfekta lösningen, kombinerad 18 års- och studentpresent! Det blir väl bra? Ska bara hitta någon som är villig nu .. Och ja, tyvärr ingen anmäler sig. Så jag får väl ha en sketen mc som är 21 år gammal och har haft 27 ägare. Låter som något bättre i en viss familjemedlems öron.

Det hjälper inte längre att gråta för att man vill ha saker, det funkade tills man blev tio, sen blev det pinsamt att stå där i butiken och gråta över en Barbie. Och det är inte så macho att gråta över att man vill ha en mc, men hade det funkat, hade jag med glädje gjort det, -inför hela Malmö.

Nej verkligheten och allt vad det innbär (PA) drar i mig och släpper min dröm, fram tills den 6 maj.. eller 5 juni eller juli (?) (jag är så dålig på datumar!).

Nej, jag tror allt att lite PA kallar, fast först en tjocktröja och en minis, mums :).

Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0