It's a beautiful morning !

Eller, kanske inte riktigt sådär överdrivet fin.
Men det gör inget denna dagen, precis som gårdagen skall spenderas i sal 113 om detta tillåts för att sitta och måla, måla och måla! Men snart är vi färdig målade och då är det dax att skriva ut och fästa på kapa. Det måste vi hinna idag! Annars har vi alltid morgondagen på oss som även innefattar ett möte.

Låter det klyddigt? Det är det inte. Vi är inne på slutspurten av IM arbetet. Och det jag hoppas mest på är att vi blir heeelt färdiga med IM på (senast) Torsdag (då jag btw har halkan!!) och sedan har vi studiedag på fredagen, lov i en vecka, lediga på Måndagen och sista veckan där då, åker vi till IM i två dagar, får en kompensationsdag och sedan har vi PA dag, ÖVERHÄRLIGT! Sen är denna praktik perioden över och vi har solklara MVG! :)

Annars? Ingen träning idag inte, så tänkte ta mig till kronprinsen efter skolan och sola, därefter hem och ut och gå :).

JO! Jag fixade med lokalen igår, riktigt bra. Ska bara tänka ut resten nu ;).

Nej, nu måste jag upp och klä om mig. Sov hos älskling inatt, så jag cyklade hem i motvind innan klockan sju i morse,  crazy! Men det är så mysigt att sova tillsammans ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0