Idag: Agerande vakter!

Som rubriken lyder, idag har jag och två av mina tre kära klassisar agerat vakter! På självaste Entré, och inte ett öre har vi fått betalt, skandal, vi ska stämma skolan för detta agerande. Nej skämt å sido. VI har haft många intressanta diskussioner som vi inte haft om vi inte befunnit oss i röda lacksoffor 10.00-17.00. Men det gillar vi ! :)

Annars då? Jo efter jag kånkat hem min tjugge dator från tågstationen med femton andra väskor hängandes runt mig som om jag vore en väskförsäljare, så tog jag min älskade, motionerade på sadeln bort förbi O-town city och lämnade nycklen till Entré till min kära klasskompis Andreas.

Därefter hem, bytade tröja och bortom Måsen, fick pratat i någon timme, vilket alltid är träävligt, och sedan var det dax att gå hem och göra ett körkortsprov. TRÅKIGT! Varför ska jag behöva veta vilka lampkombinationer som är lagliga alt. inte lagliga? ALLT ÄR LAGLIGT. (Eller nej..). Iallafall, nu sitter jag här.

Borde borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Men efter Malins otroliga påkomst/vandring, så måste jag vara lite mer uppe och gå upp lite tidigare, eller inteeeee. Det märks att jag är trött. Annars hade jag inte skrivit så trevligt, för visst gör jag det idag?

Annars är det rätt svårt att veta hur folk tolkar det man skriver faktist. Vi tjejer, eller iallafall JAG älskar fort. att analysera och bryta ner i minsta detalj för att få fram någon sjuk inbillning om vissa saker från texter osv. Men men. Det är ju underbart!

Förresten köpte jag en vårjacka idag :). Den är fin, men jag är rädd att den är förstor, så jag ska ta med den och kika i stan imorgon om jag kan byta den. Detta var den enda marinblåa S som fanns. Eller den enda marinblåa överhuvudtaget, så det blev lite sådär .. snabbt! Eller snabbt i Vivi takt iallafall (jag "älskar" att ha beslutsångest och snålar alltid i slutändan). Denna gången sa mamma att hon betalade (som jag uppfattade det ?). STRUNT SAMMA! Jag köpte en jacka och en tunika, typ.

Men nu kallar sängen, [påw rikhtightg]. Så natti kära ni ;*

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

Fy för din beslutsångest, men jag gillar dig ändåå <3 haha

2009-03-24 @ 18:11:00
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0