Hej vinterland, islutetavMars?

Ja, minns ni vad jag skrev i det senaste blogginlägget? Om sol och hela faderullan, vad är det ute nu? SNÖ. Inget illa menat mot Herr Snö, men är det inte dax för Fru Vår att ta över? Jag var verkligen inte beredd på snö idag men det gjorde så att jag lyckligtvis fick åka med mamma hem, eller hon åkte med mig rättare sagt ;).

Annars har idag varit en någorlunda besvärlig dag, och det är mitt eget fel faktist. Eller om vi fått rätt "order" hade det inte varit vårt fel, nej det är någon annans fel. Och att sedan skratta åt oss, inte okej. VI löste det och nu är namnskyltarna fixade.

Vi gick även till Herr vice rektor (Johan Aspelin) och klagade över att de flyttat vår studiedag som vi skulle haft imorgon till en annan dag, utan information!! Iallafall, vi löste detta med att ta ut en PA dag, tack för det.

Jaa, annars idag då? Sitter frenetiskt och kollar på SBS´s hemsida efter om klänningen kommer in, har blivit medlem nu så när den väl kommer, tänker JAG klicka den! Somnade en stund efter Jonas gått och vaknade till massa högjutt prat. Och nu halv nio känner jag att det är tid att börja på klädesplagget till PA. Det ska engligt vår deadline vara klart denna veckan och jag loggbokar gärna om något vettigt imorgon.


Så imorgon är det tänkt att jag ska vara hos Sara kl 11. Sedan ska vi gymma och sola, därefter börja på rapporten, vilket är rätt sent? På kvällen ska jag träffa Carro och Theis tillsammans med älskling. Det blir väl film och mys antar jag :).

Sedan blir det lördag och då blir det väl melodifestivalenkväll, någonstanns, är det inte hemma hos Jonas tycker jag och jag och älskling själv borde ha det, med massa godheter i hela rummet, smaskigt!

Söndag, hm, var något jag hade tänkt, men det kommer jag inte på nu.
Borde köra en långrunda bil iallafall!
Nej kära ni, nu är det tid för mig att göra något riktigt seriöst, som att göra ett linne nu ...!
Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0