Happy Versus. Not So Happy

Okej, något klydd har jag just fixat med mammas dator. Skriver jag fel en gång utan att märka det, måste jag skriva om all skittext efter också.

Jag har funderat lite idag och kommit fram till att jag bloggar mest när jag är arg/besviken/ledsen eller glad/uppåt/stolt a.s.o.

Är jag nog lite besviken, redan söndag? Och sedan att min dag gått till spillo och att jag fucking tillåter detta. Detta är ju inte första gången detta händer. Ändå sitter jag här ensam, igen. Får nog bli en bra paus nu. Det behövs.

Tänker inte be om ursäkt för att det är konstigt. Så är det bara och jag orkar inte fixa.


Det finns många saker jag borde göra idag, men jag har verkligen ingen lust, hade bara velat gå och lägga mig, komma undan från världsaltet ett tag.

hade egentligen tänkt skriva om helgen, men jag vill inte. Eller jag, äh det blir inget om det iallafall. Ska väl. Åh söndags ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0